Στις παρακάτω γραμμές θα μιλήσουμε για το πως η σωστή διατροφή και η συχνή άθληση μας ωφελεί. Θα μιλήσουμε για συγκεκριμένες τροφές αλλά και συγκεκριμένους τύπους άσκησης. Είναι δεδομένο για όλη την επιστημονική κοινότητα, αφού έχει αποδειχτεί από μελέτες πάρα πολλές φορές, ότι πρέπει να μεριμνούμε ιδιαίτερα για αυτούς τους δύο παράγοντες αν θέλουμε να αποφύγουμε στρεσογόνες καταστάσεις και επικίνδυνες παθήσεις που πλήττουν όλο και νεότερες ηλικιακά ομάδες ανθρώπων. Η λύση των προληπτικών εξετάσεων μπορεί όντως να βοηθήσει πολύ και για αυτό και συστήνεται τόσο έντονα. Τεστ όπως η δυναμική ηχωκαρδιογραφία (stress echo Αθήνα) όπως και άλλες μέθοδοι σίγουρα είναι σε θέση να μας προειδοποιήσουν αλλά και εμείς οφείλουμε από νεαρή ήδη ηλικία να κινούμαστε στη σωστή κατεύθυνση.

Μια ισορροπημένη διατροφή όπως είναι η μεσογειακή μπορεί να μας βοηθήσει να αποφύγουμε πολλούς σκοπέλους στο μέλλον. Όπως οι περισσότεροι ξηροί καρποί έτσι και τα αμύγδαλα αν καταναλώνονται σε λογικές ποσότητες (το πολύ μια μικρή χούφτα την ημέρα) μόνο θετικές επιπτώσεις θα έχουν στο σώμα και στο πνεύμα μας. Πιο συγκεκριμένα, έρευνες έχουν δείξει ότι αυτή η θαυματουργή τροφή προλαμβάνει διάφορους τύπους καρκίνου και καρδιοπαθειών ενώ συμβάλλει στην ανάπλαση των μυών για αυτό και συνιστάται στην αθλητική διαιτολόγια.

«Ένα μήλο την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα» έλεγαν οι παλαιότεροι και από ότι φαίνεται είχαν απόλυτο δίκιο. Τα μήλα θωρακίζουν το ανοσοποιητικό μας σύστημα αφού περιέχουν αρκετή βιταμίνη C. Επίσης, χάρη στις φυτικές ίνες που περιέχουν βοηθούν στην καλή λειτουργία του εντέρου αλλά και εμποδίζουν την εμφάνιση άνοιας (η νόσος της εποχής μας), εγκεφαλικού επεισοδίου και σακχαρώδη διαβήτη. Καταλαβαίνουμε δηλαδή πως ένα τόσο συνηθισμένο, φτηνό στην αγορά και εύγεστο φρούτο έχει τόσα και τόσα θετικά στοιχεία να μας δώσει.

More Ischemia on Stress Echo Equals Greater Angina Benefit With ...

Περνάμε τώρα σε ένα ακόμη φρούτο που είναι λίγο «παρεξηγημένο» από τους περισσότερους. Ο λόγος γίνεται φυσικά για τις μπανάνες. Αυτό το τόσο γλυκό φρούτο έχει καθιερωθεί στη συνείδηση πολλών ως μία θερμιδική βόμβα που μόνο πάχος θα μας προσφέρει στο τέλος. Αυτό όμως δεν είναι καν η μισή αλήθεια. Είναι μια τεράστια παρανόηση. Πράγματι, οι πολύ ώριμες μπανάνες περιέχουν αρκετές θερμίδες, περισσότερες από άλλα ίσως φρούτα. Όμως, δεν πρέπει να στεκόμαστε μόνο σε αυτή την παραδοχή. Αυτό το θαυμάσιο φρούτο είναι υψηλής περιεκτικότητας σε κάλιο το οποίο ρυθμίζει την πίεση του αίματος, μειώνει την εμφάνιση στεφανιαίας νόσου και προλαμβάνει και την εμφάνιση λευχαιμίας στα παιδιά.

Ας δούμε όμως σε αυτό το σημείο τα οφέλη του περπατήματος. Γιατί όλοι οι ειδικοί επιστήμονες επιμένουν ότι αν δεν μπορούμε ή δεν προλαβαίνουμε να κάνουμε άλλη άθληση, μπορούμε απλά να περπατάμε για 20 ή 30 λεπτά κάθε μέρα; Καταρχήν, είναι κομβικής σημασίας στην απώλεια κιλών, πράγμα που απασχολεί κάθε σύγχρονο άνθρωπο. Το γεγονός μάλιστα ότι στοχεύει στην καύση λίπους από την περιοχή της κοιλιάς μας βοηθά να είμαστε πάντα σε «φόρμα» ακόμα και αν η ζυγαριά δεν δείχνει κάποια τεράστια διαφορά. Επίσης, περπατώντας καθημερινά συμβάλλουμε στην αλλαγή της ψυχολογίας μας προς το καλύτερο. Είναι κλινικά αποδεδειγμένο πως συναισθήματα όπως ο θυμός, το άγχος και το μίσος σχεδόν εξαφανίζονται κάνοντας μερικές εκατοντάδες βήματα. Μήπως ήρθε η ώρα να το δοκιμάσετε;

Τέλος, ας μιλήσουμε για τα οφέλη της αναερόβιας άσκησης. Είναι ένα είδος προπόνησης που πολλοί νομίζουν ότι είναι υπέρ του δέοντος κουραστικό ή ότι προορίζεται μόνο για επαγγελματίες του bodybuilding.  Στην ουσία όμως η αναερόβια γυμναστική μας βοηθάει όχι μόνο να μην απωλέσουμε αλλά και να αυξήσουμε τη μυϊκή μας μάζα. Επιπρόσθετα, προλαμβάνονται πολλά χρόνια νοσήματα και δυναμώνουν τα κόκκαλά μας. Τέλος, εκτός του ότι γινόμαστε και φαινόμαστε πιο όμορφοι και υγιείς που αντικατοπτρίζεται και ως αυξημένη αυτοπεποίθηση, οι εγκεφαλικές λειτουργίες τελειοποιούνται και αυτό οδηγεί σε καλύτερες μαθησιακές επιδόσεις και απίστευτη δυνατότητα απομνημόνευσης.

The post Ισορροπημένη Διατροφή & Τακτική Άθληση: Τα Οφέλη appeared first on Patratora.