Μια ξεχωριστή συνεργασία με άξονα την τέχνη εγκαινιάστηκε την Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2019 ανάμεσα στον Πολιτιστικό Οργανισμό του Δήμου Πατρέων και το 2ο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Πάτρας, που βρίσκεται και λειτουργεί εντός του Καταστήματος Κράτησης Αγίου Στεφάνου Πατρών.

Συγκεκριμένα, ο Πρόεδρος του Πολιτιστικού Οργανισμού του Δήμου Πατρέων κ. Παναγιώτης Πετρόπουλος επισκέφθηκε το 2ο ΣΔΕ Πάτρας, μαζί με την κ. Ευφροσύνη Ανδριοπούλου από το Εικαστικό Εργαστήρι του Πολιτιστικού Οργανισμού και τον εικαστικό κ. Σπύρο Μεθενίτη, έπειτα από πρόσκληση του Διευθυντή του Σχολείου κ. Μιχάλη Καραγεωργίου, και ανακοίνωσε την έναρξη υλοποίησης εργαστηρίου κεραμικής δίμηνης διάρκειας για τους εκπαιδευόμενους του 2ου ΣΔΕ Πάτρας.

Ο κ. Πετρόπουλος στη συνάντηση που είχε με τον Διευθυντή του Καταστήματος Κράτησης κ. Χαρίλαο Ζαννίδη και με τον Διευθυντή του 2ου ΣΔΕ κ. Μιχάλη Καραγεωργίου, αλλά και τους εκπαιδευόμενους και εκπαιδευτικούς του σχολείου εξέφρασε τη μεγάλη χαρά και ικανοποίησή του για την υλοποίηση του εργαστηρίου κεραμικής στο χώρο του σχολείου, και επισήμανε την πρόθεση του Πολιτιστικού Οργανισμού για τη δημιουργία στο μέλλον και άλλων εργαστηρίων που θα αφορούν και άλλες μορφές τέχνης, καθώς και για την πραγματοποίηση εικαστικής έκθεσης με τα έργα των εκπαιδευομένων.

Οι εκπαιδευόμενοι, οι εκπαιδευτικοί και ο Διευθυντής του 2ου ΣΔΕ Πάτρας κ. Μιχάλης Καραγεωργίου ευχαριστούμε θερμά τον Πρόεδρο του Πολιτιστικού Οργανισμού του Δήμου Πατρέων κ. Παναγιώτη Πετρόπουλο για αυτή τη συνεργασία, όπως και την κ. Χριστίνα Κλωνιζάκη, μέλος του Δ.Σ. του Πολιτιστικού Οργανισμού και υπεύθυνη του Εικαστικού Εργαστηρίου για τη διοργάνωση και υλοποίηση του εργαστηρίου, την κ. Ευφροσύνη Ανδριοπούλου για τη σημαντική και καίρια συμβολή της και τον κ. Σπύρο Μεθενίτη, ο οποίος εθελοντικά θα υλοποιήσει το εργαστήριο και θα μυήσει τους εκπαιδευόμενους στην τέχνη κεραμικής. Αξίζει να σημειωθεί ότι με την εθελοντική και αφιλοκερδή προσφορά τους δίνουν την ευκαιρία σε ανθρώπους που βιώνουν τον εγκλεισμό, και σε πολλές περιπτώσεις τον αποκλεισμό, να αξιοποιήσουν δημιουργικά το χρόνο τους, να έρθουν σε επαφή μέσω εκπαιδευτικών διαδικασιών με μορφές της τέχνης και να αποκτήσουν εφόδια για την επανένταξή τους στο κοινωνικό σύνολο.