Το κλειδί για μια
επιτυχημένη επιχείρηση είναι να έχετε μια ομάδα ανθρώπων που θα πάντα κάνει
καλά την δουλειά της. Σε μια πρόσφατη έρευνα, το θέμα του πώς να προσλάβει
κάποιος τους καλύτερους ανθρώπους ήρθε ως μία από τις κύριες ανησυχίες για τους
ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων.

Δεν είναι μυστικό ότι οι άνθρωποι
κάνουν την επιχείρηση. Έτσι, η εύρεση, πρόσληψη και διατήρηση του καλού
προσωπικού είναι πάντα μια καλή επιχειρηματική πρακτική.

Τώρα, αφού αποφασίσετε για το
προσωπικό σας πρέπει να φροντίσετε και κάποια άλλα πράγματα. Ας υποθέσουμε ότι
έχετε μια επιχείρηση σε φυσικό κατάστημα. Αυτό που πρέπει να φροντίσετε είναι
να την μεταφέρετε και στο διαδίκτυο.

Αν αποφασίσετε ένα τέτοιο βήμα τότε
αυτό που θα πρέπει να προσέξετε είναι να βρείτε έναν πάροχο φιλοξενίας ιστοσελίδας σε ελληνικό
data center
, για να κάνετε την ζωή σας πολύ πιο εύκολη. Θα είναι
το δεξί σας χέρι σε οποιοδήποτε πρόβλημα παρουσιαστεί στο site σας και μόνο
εκείνοι θα μπορούν να βρουν λύσεις. Επομένως, πρέπει να ψάξετε πολύ καλά που θα
εμπιστευτείτε την επιχείρησή σας.

Το επόμενο βήμα σε όλη αυτή την
διαδικασία, δηλαδή μετά την πρόσληψη του κατάλληλου εργατικού δυναμικού, την
κατασκευή της ιστοσελίδας σας και την την εύρεση του παρόχου φιλοξενίας, θα
πρέπει να ασχοληθείτε και με την προώθηση την δουλειάς σας. Δεν κάνατε τόσο
κόπο και τελικά να μην έρχεται κανείς στο site σας. Θα πρέπει λοιπόν να μπείτε
στον κόσμο του digital marketing.

Το digital marketing ή
αλλιώς το ψηφιακό μάρκετινγκ και είναι ένας από αυτούς τους όρους που
περιβάλλεται από σύγχυση και φαίνεται να σημαίνει κάτι διαφορετικό σε όλους.

Τι
είναι λοιπόν το ψηφιακό μάρκετινγκ; Λοιπόν, όσο απλό και αν είναι αυτό που θα
ακουστεί, το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι μόνο μάρκετινγκ, χρησιμοποιώντας ψηφιακά
εργαλεία. Και το μάρκετινγκ δεν είναι τίποτα περισσότερο από την επικοινωνία με
τους πελάτες σας. Έτσι, το ψηφιακό μάρκετινγκ επικοινωνεί με τους πελάτες σας
χρησιμοποιώντας ψηφιακά εργαλεία. Αυτό είναι.

Για
παράδειγμα, αν η δουλειά σας είναι η επισκευή πλυντηρίων ρούχων, ή είστε ένας
ηλεκτρολόγος, τότε η ύπαρξη σας στο internet μοιάζει απαραίτητη. Γενικά όσοι
ασχολούνται με την παροχή υπηρεσιών, καλό είναι να έχουν μια σταθερή
διαδικτυακή παρουσία που θα οδηγήσει σε αύξηση του εισοδήματος τους.

Ένα
επόμενο βήμα που πρέπει να κάνετε είναι να κατανοήσετε τη διαφορά μεταξύ του
παραδοσιακού και του ψηφιακού μάρκετινγκ. Το παραδοσιακό μάρκετινγκ βασίζεται
σε εργαλεία και μέσα όπως η εφημερίδα, το ραδιόφωνο, η τηλεόραση, το περιοδικό,
οι διαφημιστικές πινακίδες και οποιαδήποτε μορφή εκτύπωσης.

Το
ψηφιακό από την άλλη πλευρά αποτελείται από εργαλεία όπως το μάρκετινγκ μηχανών
αναζήτησης, τα κοινωνικά μέσα, το μάρκετινγκ περιεχομένου όπως το blogging, τα
άρθρα ή η δημιουργία βίντεο, το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και η διαφήμιση με στοχευμένες καμπάνιες (PPC).

Όταν
μιλάτε για παραδοσιακό και ψηφιακό μάρκετινγκ, μιλάτε περισσότερο για τα
εργαλεία παρά για τη στρατηγική πίσω από αυτά. Και με μεγαλύτερη ακρίβεια,
μιλάτε για το είδος των μέσων που πρόκειται να χρησιμοποιήσετε για να
μεταδώσετε το μήνυμά σας, παραδοσιακό ή ψηφιακό;

Καταλήγουμε
στο ότι, καθώς οι καταναλωτικές τάσεις των μέσων ενημέρωσης συνεχίζουν να
μετακινούνται δραματικά από την παραδοσιακή προς όλο και περισσότερο ψηφιακή
διαφήμιση, θα υπάρξει μια στιγμή στο άμεσο μέλλον όπου δεν θα το αναφερθούμε
πλέον ως ψηφιακό μάρκετινγκ και απλά θα το αποκαλούμε μάρκετινγκ.

Κατανοώντας
τα παραπάνω θα είστε να θέση να απαντήσετε στο ερώτημα “Πως θα αυξήσω τα
έσοδα της επιχείρηση μου”
, κάτι που στο μέλλον θα
οδηγήσει και στην υλοποίηση του.