Το θέμα του τρένου και της έλευσης του στον αστικό ιστό της Πάτρας, έχει διχάσει την πόλη, με τους περισσότερους από τους κατοίκους της αχαϊκής πρωτεύουσας να επιθυμούν την υπογειοποίηση του.

Η βαλίτσα θα πάει μακριά και το όλο σήριαλ βρίσκεται ακόμα σε εξέλιξη, αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Ωστόσο, όσοι υποστηρίζουν την γραμμή της υπόγειας χάραξης του τρένου στην Πάτρα (οι περισσότεροι αν εξαιρέσεις ορισμένους), ξέρετε που ποντάρουν σε ότι αφορά την αισθητική του όλου έργου;

Στο γραμμικό πάρκο! Βλέπετε, ακόμα και η μορφή του cut and cover, που θα χρησιμοποιηθεί στην περίπτωση της υπόγειας χάραξης, αισθητικά δεν αφήνει και πολλά περιθώρια για να αισιοδοξούμε.

Αυτή είναι η αλήθεια και μπορεί εύκολα να την διαπιστώσει κανείς πηγαίνοντας σε μέρη που έχει εφαρμοστεί αυτή η σύγχρονη κατασκευαστική μέθοδος που αφορά τα τρένα και η οποία έχει ήδη χρησιμοποιηθεί για να φτάσει το τρένο στο Αίγιο.

Τοίχοι ή τοιχία μπροστά από το παραλιακό μέτωπο θα υπάρξουν, αυτό είναι το μόνο σίγουρο, με το σύγχρονο ηλεκτροκίνητο τρένο να φτάνει στον αστικό ιστό και από εκεί στο νέο λιμάνι της Πάτρας.

Όμως στην περίπτωση της υπόγειας χάραξης το γραμμικό πάρκο θα αλλάξει την όψη των παράκτιων περιοχών της Πάτρας και της πόλης γενικότερα. Αυτό είναι πλέον το μεγάλο ατού των υποστηρικτών της υπόγειας χάραξης, όταν αναφερόμαστε στο αισθητικό κομμάτι του έργου.

Σε μία ευθεία από το Ρίο στον Αϊ Διονύση

Το γραμμικό πάρκο θα είναι 6,5 χιλιομέτρων και θα ξεκινά από το ύψος του Ρίου και θα καταλήγει στον σταθμό του ΟΣΕ στον Άγιο Διονύσιο, που αναμένεται ασφαλώς να εκσυγχρονιστεί με την έλευση του τρένου.

Σύμφωνα με τα όσα υποστηρίζει η δημοτική αρχή που είχε και την ιδέα, το πάρκο αυτό θα έχει χώρους πρασίνου, δέντρα, ποδηλατόδρομο, παιδικές χαρές και θα δίνεται η δυνατότητα στους Πατρινούς για αναψυχή, κάνοντας βόλτες με θέα την θάλασσα του Πατραϊκού.

Το μειονέκτημα σε ότι αφορά την δημιουργία του είναι ότι μέχρι ώρας δεν υπάρχουν μελέτες για το πάρκο αυτό, ούτε συγκεκριμένα σχέδια που να αναφέρονται στο τι θα περιλαμβάνει.

Απλά έχει δοθεί στη δημοσιότητα ένα προσχέδιο που στηρίζεται στο αντίστοιχο έργο της ΕΡΓΟΣΕ στα Σεπόλια. Η χρηματοδότηση του πάρκου όμως, σύμφωνα με κύκλους της δημοτικής αρχής, δεν πρόκειται να φτάσει υψηλά, ενώ υπάρχουν τρόποι για να εξασφαλιστεί ένα κονδύλι.

The post ΠΑΤΡΑ: Το γραμμικό πάρκο πάνω από την υπογειοποίηση του τρένου που θα αλλάξει τις ζωές μας appeared first on Patratora.