Με συννεφιά και… ανατιμήσεις, σε είδη μάλιστα τα οποία έχουν ενταχθεί στον μειωμένο ΦΠΑ, όπως ο καφές, ξεκινά από το καλοκαίρι για τον χώρο της εστίασης.
Οι φθινοπωρινές διαθέσεις του καιρού είναι αυτές που απασχολούν πάντως λιγότερο τους καταστηματάρχες της Πάτρας καθώς κυριαρχεί το κόστος λειτουργίας τους που αυξάνεται λόγω των μέτρων αποστασιοποίησης.
Τα τέλη χρήσης παραλίας και αιγιαλού, παράλληλα με το κόστος εκπαίδευσης του προσωπικού τους, παραμένουν δυσβάσταχτα.
Γι’ αυτό και προς το…