Από το κακό στο χειρότερο πάει η κατάσταση με τους οδηγούς ταξί και ένας κλάδος που κάποτε σου εξασφάλιζε ένα πιάτο φαγητό και ένα μεροκάματο, δεινοπαθεί χωρίς να υπάρχει τέλμα. Οι επαγγελματίες του κλάδου είναι το λιγότερο απογοητευμένοι και άλλοι έχουν φτάσει στο σημείο της απόγνωσης, ξέροντας ότι από το νέο χρόνο τα πράγματα θα είναι ακόμα πιο δύσκολα, καθώς αυξάνονται οι ασφαλιστικές εισφορές και το ΦΠΑ, παραμένει στο ίδιο υψηλό επίπεδο. 

Τον προβληματισμό τους αυτόν τον εκφράζουν όχι μόνο μέσα από τα συνδικαλιστικά τους όργανα και τα σωματεία που προσπαθούν να υπερασπίσουν το δίκαιο ενός κλάδου που αντιμετωπίζεται με μάλλον εχθρικό τρόπο από την πολιτεία (φάνηκε αυτό από την αύξηση των ασφαλιστικών εισφορών και της μη μείωσης του ΦΠΑ), αλλά και στις μεταξύ τους συζητήσεις.

Μέσα σε όλα πρέπει να αλλάξουν και αμάξι
Αρκετοί ετοιμάζονται και σκέφτονται σοβαρά το ενδεχόμενο να παρατήσουν το επάγγελμα και να αλλάξουν κατεύθυνση.

Ειδικότερα από τη στιγμή που τα περισσότερα από τα αυτοκίνητα τους έχουν κλείσει πλέον μία εικοσαετία και βάση νόμου θα πρέπει να αντικατασταθούν. Να αγοράσουν δηλαδή καινούργια αμάξια. Που να βρεθούν αυτά τα χρήματα όμως;

2,5 με 3 ώρες η αναμονή στην πιάτσα
Είναι χαρακτηριστικό ότι αρκετοί από τους επαγγελματίες, βλέποντας ότι δεν μπορούν να σταυρώσουν πελάτη στους δρόμους της Πάτρας, φτάνοντας στο να καταναλώνουν όλη την βενζίνη, επιλέγουν να κάθονται για ώρες στις πιάτσες, περιμένοντας τον πελάτη να τους έρθει.

Όμως ούτε και αυτό είναι λύση. Ο μέσος όρος αναμονής στην πιάτσα, είναι γύρω στις 2,5 με 3 ώρες και η κούρσα συνήθως έχει να κάνει μόνο με το ελάχιστο κέρδος. 3,80 ευρώ.