Πρόκειται για τον επιχειρηματία που «έκλεινε» όλους τους Έλληνες τραγουδιστές στον χώρο που διατηρούσε στην Αμερικανική Μητρόπολη. Έναν πολύ ισχτυρό ομογενή, ο οποίος απο προχθές έχει σοβαρές εκρεμμότητες με το FBI.

Επί δεκαετίες, ο ομογενής Αντώνης Γεωργαντώνης (Tony Georgiton) και ο Αλαν Κάουφμαν (Alan S. Kaufman) διατηρούσαν στην κατοχή τους ένα μεγάλο κομμάτι της βιομηχανίας των ταξί στην πόλη της Νέας Υόρκης.

Ο κ. Κάουφμαν ήταν επικεφαλής μιας μεγάλης πιστωτικής Ενωσης που δάνειζε χρήματα σε χιλιάδες οδηγούς ταξί, ενώ ο κ. Γεωργαντώνης ήταν συνιδιοκτήτης ενός στόλου 550 οχημάτων, ελέγχοντας οι δυο τους την τύχη περισσότερων ταξί από σχεδόν οποιονδήποτε άλλο σε αυτή τη βιομηχανία.

Ωστόσο, σύμφωνα με τους ομοσπονδιακούς εισαγγελείς του Μανχάταν, κάτω από το τραπέζι ενορχήστρωναν μια σκευωρία δωροδοκίας με σκοπό των πλουτισμό τους εις βάρος των πελατών τους. Την Πέμπτη, οι αρχές συνέλαβαν τους δύο άντρες, κατηγορώντας τον κ. Κάουφμαν πως δωροδοκούνταν για να δανείσει χρήματα με πολύ ευνοϊκούς όρους στον κ. Γεωργαντώνη, όπως αναφέρει το σχετικό δημοσίευμα της «New York Times» .

«Πολυτελείς διακοπές, στέγαση χωρίς την πληρωμή ενοικίου, ακόμα και τα δικαιώματα από την ονοματοδοσία μιας αίθουσας χορού αφορούσαν μερικά από τα ακριβά δώρα που λάμβανε ο Κάουφμαν σε αυτή τη φερόμενη σκευωρία», ανέφερε ο Ουίλιαμ Σουίνι τζούνιορ, αναπληρωτής διευθυντής του FBI σε ανακοίνωσή του. «Οι σημερινές κατηγορίες υπογραμμίζουν μια σειρά από δόλιες συμπεριφορές», πρόσθεσε.

Ο 60χρονος Κάουφμαν είναι πρώην εκτελεστικός διευθυντής της «Melrose Credit Union» και ο 61χρονος Γεωργαντώνης κατέχει μαζί με τον επίσης ομογενή Βασίλη Μεσάδο (Basil Messados) την «Queens Medallion Leasing».

Ο δικηγόρος του Γεωργαντώνη, Μάικλ Τζακαρίνο (Michael Jaccarino), δήλωσε το βράδυ της Πέμπτης ότι «ο Τόνι έχει υπάρξει ένας ευσεβής επιχειρηματίας και ένα πολύτιμο μέλος της βιομηχανίας μεταφορών της πόλης της Νέας Υόρκης για πάνω από 30 χρόνια, χωρίς κανένα ψεγάδι στο ιστορικό του. Εχει ήδη δηλώσει πως είναι αθώος και είμαστε αισιόδοξοι πως θα είμαστε σε θέση να παρουσιάσουμε μία πολύ ισχυρή υπεράσπιση ενάντια σε αυτές τις κατηγορίες, η οποία θα αποδείξει πως δεν διέπραξε κάποιο έγκλημα».

Ο Κάουφμαν και ο Γεωργαντώνης βρέθηκαν στο επίκεντρο πρόσφατης δημοσιογραφικής έρευνας που διεξήχθη από τους «New York Times», ως ηγετικά πρόσωπα της βιομηχανίας ταξί με πολιτικές διασυνδέσεις.

Η έρευνα της νεοϋορκέζικης εφημερίδας, η οποία δημοσιοποιήθηκε τον Μάιο, έδειξε ότι οι ηγετικές αυτές φυσιογνωμίες εξασφάλισαν εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια μέσω της τεχνητής διόγκωσης της τιμής της άδειας που επιτρέπει στους οδηγούς να γίνουν ιδιοκτήτες ταξί. Την ίδια στιγμή, εξωθούσαν χιλιάδες μετανάστες αγοραστές να λάβουν δάνεια με δυσμενείς όρους ώστε να αγοράσουν τις σχετικές άδειες.

Η τιμή της άδειας εκτοξεύτηκε στο $1 εκατομμύριο το 2014, από τις $200.000 που κόστιζε το 2002, πριν την κατάρρευση της βιομηχανίας, η οποία άφησε χιλιάδες ανθρώπους να αγκομαχούν για την αποπληρωμή των δανείων τους, σύμφωνα πάντα με την έρευνα της «NYT». Πάνω από 950 κάτοχοι άδειας έχουν κηρύξει πτώχευση.

Στον απόηχο της έρευνας της «ΝΥΤ», η Γενική Εισαγγελέας της Νέας Υόρκης Λετίσια Τζέιμς ξεκίνησε έρευνα για τις δανειοδοτικές πρακτικές, ενώ ανάλογη έρευνα διεξήγαγε και ο δήμαρχος της Νέας Υόρκης, Μπιλ ντε Μπλάσιο.

Οπως αναφέρει η «ΝΥΤ», ο στόλος των ταξί που κατέχουν ο Γεωργαντώνης και ο Μεσάδος είναι ο τρίτος μεγαλύτερος στην πόλη.

Πηγή: Εθνικός Κήρυκας