Ορίζοντες αξιοποίησης του νέου Λιμανιού Αιγίου υπάρχουν  μετά το ουσιαστικό ενδιαφέρον που έχουν επιδείξει για χρήση του, μεγάλες εταιρέιες οι οποίες δραστηριοποιούνται στις έρευνες για πετρέλαιο, στο θαλάσσιο χώρο του Πατραϊκού και ευρύτερα του Ιονίου.

Από τον Δήμο Αιγιάλειας, προσωπικά ο δήμαρχος Θανάσης Παναγόπουλος, είναι πλήρως ενημερωμένος για το αίτημα εκμετάλλευσης των σύγχρονων λιμενικών εγκαταστάσεων της πόλης και σήμερα (εκτός απροόπτου) υποδέχεται στο γραφείο του εκπροσώπους των ενδιαφερομένων εταιρειών «Ελληνικά Πετρέλαία» και «Edison», ώστε να συζητήσουν ουσιαστικά την εγκατάστασή τους εκεί, ως βάση για τις γεωτρήσεις που θα κάνουν, δυτικά της Πάτρας, προς Αιτωλοακαρνανία και προς Ιόνια νησιά.

Ο κ. Παναγόπουλος, έχει ζητήσει από συνεργάτες του και κυρίως από τη διοίκηση του Δημοτικού Λιμενικο Ταμείου, να είναι απόλυτα προετοιμασμένοι γι’ αυτά που θα τους ζητηθούν από πλευράς επιχειρηματικών ομίλων, αφού θα πρέπει ο δήμος να διασφαλίσει τα κέρδη του, αλλά και οι πιθανοί χρήστες του λιμανιού να νιώσουν ότι η πόλη είναι φιλόξενη και θα τους παρασχεθεί κάθε διευκόλυνση, μέχρις εκεί που ο νόμος το επιτρέπει.

‘Ηδη, έχει αποφασιτεί – εφόσον απαιτηθεί – να τους παραχωρηθεί η μισή περίπου χερσαία έκταση του νέου λιμένα, αφού δεν εκτελούνται επιβατικά και εμπορικά δρομολόγια, και κατά συνέπεια δύναται να εγκαταστήσουν γεωτρύπανα, μηχανήματα, γραφεία κ.ά.Ο πρόεδρος του ΔΛΤ Δημήτρης Φλιππάτος,   συνέστησε την αποφυγή βιασύνης για ένα θέμα τόσο πολύ σοβαρό θέμα, για το οποίο υπάρχουν στη μέση και ανταγωνιστικά λιμάνια.

Ο αγώνας, που προσωπικά ο κ. Φιλιππάτος έχει κάνει, για να φθάσουμε στις σημερινές συνομιλίες με τις εταιρείες, είναι μακρύς και δύσκολος, ωστόσο το οικονομικό σκέλος που αφορά στη χρήση του αιγιώτικου λιμανιού αποτελεί ισχυρό «όπλο», μαζί με το «παρθένο έδαφος» και τη μελλοντική οδική σύνδεση του λιμένα με την «Ολυμπία Οδό».Στα συν συγκαταλέγεται και η νέα σιδηροδρομική γραμμή, με εμπορικά βαγόνια και εξυπηρέτηση επιβατική, μέσω του προαστιακού προς Κιάτο και Αθήνα.