Πώς θα μπορούσε η μάσκα να ενταχθεί στο σχολείο όχι ως φίμωτρο, ως καταναγκαστικό έργο, αλλά ως τρόπος να απομακρυνθεί το συντομότερο δυνατό η απειλή; Στο ερώτημα αυτό απαντούν άθρωποι από τον χώρο της λογοτεχνίας, που συγχρόνως εργάζονται ή εργάζονταν ως εκπαιδευτικοί, ενόψει της νέας, πρωτόγνωρης για μαθητές , διδάσκοντες, γονείς, σχολικής χρονιάς. Σήμερα, η ποιήτρια Μαρία Κοσσυφίδου.
ΠΕΡΑΣΕ και το καλοκαίρι, με αγώνα και αγωνία. Κάθε μέρα και μια νίκη. Ούτε σήμερα κολλήσαμε. Μα στο…