Από τον περασμένο Οκτώβριο, μια πορεία πέντε μηνών στο τιμόνι του ΟΣΕ για τον αιγιώτη Κώστα Σπηλιόπουλο, με ιδιαίτερες διακυμάνσεις: Πολύμηνο πάγωμα έργων στο Ψαθόπυργος – Ρίο – Καστελλόκαμπος, αλλαγή δεδομένων με έργα που είχε δρομολογήσει η προηγούμενη Κυβέρνηση και η δεδηλωμένη, τότε, πρόθεση της Πολιτείας για υπογειοποίηση της γραμμής Ρίο – οδ. Κανελλοπούλου- Αγ. Διονύσιος αλλά, ταυτόχρονα, ολοκλήρωση έργων σε άλλα μέτωπα, της ηλεκτροκίνησης Αθήνα – Θεσ/νικη και του Προαστιακού Κιάτο -…