Χρέη… υψηλών ταχυτήτων φαίνεται να έχουν δημιουργηθεί το τελευταίο διάστημα στα εργοτάξια της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής, στο τμήμα από Ροδοδάφνη έως και Ψαθόπυργο.
Σύμφωνα με πληροφορίες και ενώ δύο ακόμη εργολαβίες είναι προς εγκατάσταση (συμπληρωματικές εργασίες από Κιάτο προς Ροδοφάνη και τμήμα από Ψαθόπυργο έως και Ρίο), οι οφειλές προς την υφιστάμενη κοινοπραξία Ακτωρ – J&P Αβαξ – Ιντρακάτ, ξεπερνούν τα 20 εκατ. ευρώ.
Αποτέλεσμα είναι η εργολήπτρια εταιρεία να έχει «παγώσει» εδώ…