altΜε email ειδοποιούνται από το πρωί αιτούντες για το κοινωνικό μέρισμα που εκκρεμούν οι αιτήσεις τους για έλεγχο από την ΓΓΠΣ. Το email αναφέρει στους παραλήπτες ότι η παροχή της ΔΕΗ που έχουν δηλώσει έχει ”καταχωρηθεί” σε άλλη αίτηση.

Το email που έχει στην διάθεση του το dikaiologitika.gr έχει σταλεί σε πολλούς αιτούντες και τους ενημερώνει να προχωρήσουν εντός επτά ημερών σε διαγραφή και εκ νέου αίτηση με την σωστή παροχή .

Η ΓΓΔΕ με το email ”ειδοποιητήριο” καλεί τους αιτούντες για το κοινωνικό μέρισμα εντός επτά ημερών να προχωρήσουν σε διαγραφή εκ νέου αίτηση αλλά με σωστή την παροχή της ΔΕΗ .

Εδω ”γεννιέται” όμως ένα ερώτημα . Τι θα γίνει όσοι αιτούντες έχουν δηλώσει την σωστή παροχή δεν έχουν πάρει το μέρισμα και λαμβάνουν αυτό το email . Σύμφωνα με email που λαμβάνουν από το πρωί δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις αυτές που οι αιτούντες έχουν δηλώσει την σωστή παροχή

Το τηλεφωνικό κέντρο της ΓΓΠΣ δεν δίνει καμία διευκρίνιση μετά από επικοινωνία του dikaiologitika.gr . Η απάντηση που δίνει είναι ότι ο αιτών θα πρέπει να ψάξει μόνος του ποιος έχει δηλώσει το ”ρολόι” του και έλαβε το επίδομα ή όχι.

Σύμφωνα με την αίτησή σας για τη χορήγηση κοινωνικού μερίσματος – η οποία επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης -, προκύπτει ότι η παροχή ρεύματος που δηλώσατε, έχει δηλωθεί και από άλλον αιτούντα. Υπενθυμίζουμε ότι η αίτηση πρέπει να είναι μοναδική ανά κατοικία (παροχή ρεύματος) και να περιλαμβάνει όλα τα μέλη που συγκατοικούν. Παρακαλούμε να επανελέγξετε την αίτησή σας καθώς και να βεβαιωθείτε ότι περιλαμβάνει όλους όσους συγκατοικούν.

Σε περίπτωση που έχουν γίνει περισσότερες από μία αιτήσεις για την ίδια κατοικία, παρακαλούμε εντός 7 ημερών να διαγράψετε τις πολλαπλές αιτήσεις προκειμένου να αντικατασταθούν από νέα αίτηση που θα περιλαμβάνει όλα τα μέλη που συγκατοικούν.

Ετσι σύμφωνα με τα παραπάνω οι αιτούντες πρέπει μέσα σε επτά ημέρες να βρουν ποιος δήλωσε την ίδια παροχή της ΔΕΗ (πράγμα αδύνατον) να διαγράψουν την αίτηση και να κάνουν εκ νέου νέα.