“Κύριε Πρόεδρε,
Αποτελούμε μία ομάδα πρωτοβουλίας, η οποία δραστηριοποιείται εντονότατα τα δύο τελευταία χρόνια, για το θέμα της απόδοσης στην πόλη μας, του παραλιακού της μετώπου.
Επιθυμούμε, να σας εκθέσουμε με συντομία το πρόβλημα, δεδομένου ότι βρίσκεται ήδη σε μία πολύ κρίσιμη φάση του, μετά την υπαγωγή του στις 12/12/2012 στο ΤΑΙΠΕΔ, μετά τις πρόσφατες αποφάσεις της Βουλής και την δεδηλωμένη βούληση της Κυβέρνησης, για την «αξιοποίηση»- εκποίηση των λιμανιών της χώρας και άλλων στρατηγικής σημασίας τμημάτων της δημόσιας περιουσίας.
1.    Η πόλη μας έχει στερηθεί, την πρόσβαση στο θαλάσσιο μέτωπο του κεντρικού της πολεοδομικού ιστού, εξαιτίας της ύπαρξης και λειτουργίας, ακριβώς σε αυτόν τον χώρο, του επιβατικού και εμπορευματικού λιμανιού, της περίφραξης των χερσαίων εγκαταστάσεων του και των απαγορεύσεων που ισχύουν.
Για αυτούς ακριβώς τους λόγους διαμορφώθηκε εδώ και δεκαετίες, αίτημα κατασκευής καινούριου λιμανιού, το οποίο παρά τις τότε έντονες και εύλογες αντιρρήσεις, χωροθετήθηκε και κατασκευάστηκε, στην νότια είσοδο της πόλης, μπροστά από τις εγκαταστάσεις του κλειστού πλέον εργοστασίου της Πειραϊκής Πατραϊκής.  Το καινούριο λιμάνι αποπερατώθηκε και λειτουργεί εδώ και δύο χρόνια.
Να σημειωθεί, ότι είναι τριπλάσιας έκτασης από το παλιό, είναι η έκταση αυτή ίση με το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, λιμάνι δεκαπλάσιας δραστηριότητας. Να σημειωθεί ακόμα, ότι στην ιδιοκτησία της ΟΛΠΑ ΑΕ, βρίσκεται και η 200 στρεμμάτων έκταση της Πειραϊκής Πατραϊκής και οι κτιριακές της εγκαταστάσεις. Δεν υπάρχει, ως εκ τούτου, καμία υποψία ανεπάρκειας του καινούριου