Η διαφήμιση είναι η πρώτη κίνηση που κάνει κάθε νέα επιχείρηση για να γίνει γνωστή στο ευρύ κοινό. Σε κάθε εποχή, με διαφορετικούς βέβαια τρόπους, η διαφήμιση βοηθούσε όλες τις επιχειρήσεις να αναπτυχθούν και να μεγαλώσουν.

Σήμερα τα πράγματα είναι ακόμα πιο απλά, αφού έχουμε το ίντερνετ ως εργαλείο και σύμμαχο για την ανάπτυξη των εταιρειών μας. Μάλιστα, η διαφήμιση στη Google είναι η πρώτη επιλογή των επιχειρήσεων που θέλουν να προωθήσουν τις υπηρεσίες τους.

Πώς λειτουργεί η διαφήμιση μέσω της Google;

Ο τρόπος είναι απλός. Ο χρήστης – καταναλωτής κάνοντας μια αναζήτηση στη Google για κάποια υπηρεσία ή προϊόν, η Google του εμφανίζει διάφορες επιχειρήσεις που προσφέρουν αυτό που ψάχνει. Αυτές οι επιχειρήσεις που εμφανίζονται στην πρώτη κυρίως σελίδα αποτελεσμάτων της Google είναι όσες έχουν προχωρήσει σε πληρωμένη διαφήμιση της επιχείρησής του.

Φτιάχνοντας λοιπόν μια διαφήμιση στη Google AdWords έχουμε γρήγορα και οικονομικά αποτελέσματα και μπορούμε να προσελκύσουμε εκατοντάδες νέους πελάτες καθημερινά.

Ποια βήματα πρέπει να ακολουθήσουμε;

  • Θέτουμε στόχους:

Οι στόχοι είναι ιδιαίτερα σημαντικοί για κάθε νέα, ή και όχι, επιχείρηση. Πριν λοιπόν επενδύσουμε χρήματα στις διαφημίσεις της Google AdWords είναι σημαντικό να σκεφτούμε πού στοχεύουμε:

  1. Να βρούμε νέους πελάτες
  2. Να δημιουργήσουμε ανάγκη στην αγορά για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που προσφέρουμε
  3. Να προωθήσουμε και να αναπτύξουμε το brand μας
  4. Να αυξήσουμε τα e-mails ώστε να αναπτύξουμε παράλληλα το e-mail marketing
  5. Να συλλέξουμε δεδομένα για δημιουργήσουμε την καλύτερη δυνατή SEO στρατηγική μας
  • Ανακαλύπτουμε το «γιατί»:

Το ζητούμενο σε κάθε διαφήμιση τη σημερινή εποχή δεν είναι η απλώς όμορφη προβολή των προϊόντων μας. Αυτό που ζητούν οι χρήστες – καταναλωτές είναι να τους πείσουμε για ποιο λόγο αξίζει να επιλέξουν εμάς και όχι κάποια άλλη εταιρεία που προσφέρει το ίδιο προϊόν.

Επομένως, πριν προχωρήσουμε στη δημιουργία οποιασδήποτε διαφήμισης, θα πρέπει να είμαστε σε θέση να απαντήσουμε σε αυτό το ερώτημα. Γιατί να επιλέξουν εμάς; Αφού το απαντήσουμε, είμαστε έτοιμη να στήσουμε τη διαφήμιση της εταιρείας μας πάντα με γνώμονα αυτή την απάντηση.

  • Ορίζουμε τη σελίδα της διαφήμισης:

Τέλος, αφού θέσουμε τους στόχους μας και βρούμε τους λόγους για τους οποίους το δικό μας brand είναι καλύτερο από άλλα, θα πρέπει, για κάθε διαφήμιση που δημιουργούμε, να ορίζουμε τη σελίδα στην οποία θα οδηγείται ο χρήστης πατώντας στον σύνδεσμο.

Αν για παράδειγμα διαφημίζουμε την επιχείρησή μας, είναι καλό ο χρήστης να οδηγείται στην αρχική μας σελίδα ή ακόμα καλύτερα στη σελίδα με τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που προσφέρουμε.

Από την άλλη, αν θέλουμε να δημιουργήσουμε μια διαφήμιση για τα νέα μας προϊόντα ή τις προσφορές μας σε υπηρεσίες, ο χρήστης είναι καλό να οδηγείται απευθείας σε αυτά, για να παίρνει αμέσως τις πληροφορίες που παίρνει και να προχωρά σε αγορά εφόσον εν τέλει τον ενδιαφέρει.

Ακολουθώντας αυτά τα βήματα και φτιάχνοντας πάντα ένα οργανωμένο πλάνο, μπορούμε να φτιάξουμε διαφημίσεις που θα μας εξασφαλίσουν το άμεσο κέρδος.

The post Διαφημιζόμαστε στη Google appeared first on Patratora.