Δείγμα του τι έχει αλλάξει στην τοπική αγορά, αλλά και στην ψυχολογία του καταναλωτή, θεωρούνται τα αρτοποιεία, που όπως λένε οι άνθρωποι του κλάδου «δεν έκλεισαν ούτε στα χρόνια του πολέμου»!
Κι όμως η πτώση του τζίρου, τόσο στην αγορά του καθημερινού ψωμιού όσο και σε λοιπά αρτοσκευάσματα, φθάνει στο 60%, κάτι που στην περιοχή της Αιγιάλειας οφείλεται κατά κύριο λόγο στο γεγονός ότι ο κόσμος δεν βγαίνει από τα σπίτια του, ούτε γι’ αυτό.
Οι ντόπιοι αρτοποιοί λένε ότι έχασαν το «πρωινό πέρασμα»…